Mācību līdzekļi
Projekta ietvaros skolotāju atbalstam top saskaņoti, pēctecīgi izstrādāti mācību satura materiāli. Visi projekta ietvaros izstrādātie materiāli - priekšmetu un kursu programmu, mācību līdzekļu paraugi un diagnosticējošie darbi veidoti kā atbalsta materiāls skolotājiem, kā paraugi; tie netiek veidoti visam mācību saturam un šo paraugi nav obligāti – tiem ir ieteikuma raksturs.
Mācību līdzekļu paraugi neaptver visu mācību saturu un visus mācību priekšmetus, taču to mērķis ir nodrošināt informāciju par būtisku, līdz šim mazāk ierastu mācību satura daļu, lai palīdzētu skolotājiem mērķtiecīgāk plānot mācību procesu konkrētajiem skolēniem. Vairāk: https://bit.ly/par_macibu_lidzekliem
Skola2030 mācību resursu krātuvē ievietotie mācību līdzekļi
Šajā sarakstā apskatāmas saites uz mācību līdzekļu paraugiem 1., 4., 7. un 10. klašu grupām. Pārējām klašu grupām mācību līdzekļu paraugus aicinām skatīties Skola2030 mācību resursu krātuvē.
Dabaszinātņu mācību jomā
- Dabaszinības 1. klasei (visi temati)
-
Dabaszinības 4. klasei (visi temati)
- Bioloģija 7. klasei (visi temati)
- Bioloģija vidusskolai
- Ģeogrāfija 7. klasei (visi temati)
- Ģeogrāfija I vidusskolai:
- Dabaszinības vidusskolai:
- Ķīmija vidusskolai:
- Fizika vidusskolai:
Matemātikas mācību jomā
- Matemātika 1. klasei (visi temati)
- Matemātika 4. klasei (visi temati)
- Matemātika 7. klasei (visi temati)
- Matemātika vidusskolai:
- Analītiskā ģeometrija I: Vektori un kustība
- Analītiskā ģeometrija I: Līnijas vienādojums
- Varbūtība un statistika I: Kombinatorika un varbūtība
- Varbūtība un statistika I: Statistika
- Algebra I: Daļveida funkcija, algebriskās daļas
- Algebra I: Daļveida vienādojumi un nevienādības
- Trigonometrija I: Sinusa un kosinusa funkcijas
Valodu jomā
- Latviešu valoda 1. klasei:
- Latviešu valoda 4. klasei (visi temati)
- Latviešu valoda 7. klasei (visi temati)
- Latviešu valoda vidusskolai:
- Latviešu valoda (mazākumtautību skolām) 1. klasei (visi temati)
- Latviešu valoda (mazākumtautību skolām) 4. klasei:
- Latviešu valoda (mazākumtautību skolām) 7. klasei:
- Latviešu valoda (mazākumtautību skolām) vidusskolai:
-
Krievu valoda (svešvaloda) 7. klasei (visi temati)
- Krievu valoda (svešvaloda) vidusskolai:
- Krievu valoda (dzimtā valoda) 1. klasei:
- Krievu valoda (dzimtā valoda) 4. klasei (visi temati)
- Krievu valoda (dzimtā valoda) 7. klasei:
-
Krievu valoda (dzimtā valoda) vidusskola. Specializētais kurss
Sociālajā un pilsoniskajā mācību jomā
- Sociālās zinības 1. klasei (visi temati)
- Sociālās zinības un vēsture 4. klasei (visi temati)
- Sociālās zinības 7. klasei (visi temati)
- Latvijas un pasaules vēsture 7. klasei (visi temati)
- Vēsture un sociālās zinātnes I vidusskolai:
- Sociālās zinības un vēsture vidusskolai:
Kultūras izpratnes un pašizpausmes mākslā mācību jomā
- Vizuālā māksla 1. klasei (visi temati)
- Vizuālā māksla 4. klasei:
- Vizuālā māksla 7. klasei:
- Gaisma mākslā. Kā lietot gaismu kā izteiksmes līdzekli?
- Fantastiski tēli dažādās kultūrās
-
Pozitīvais un negatīvais laukums kā ierosmes avots radošam darbam
-
Jūtu un emociju ekspresija portretā. Kā veidot fotogrāfiju kolekciju, lai no tām gleznotu portretu?
-
Arhitektūra un vide. Kā pamanīt sakarības starp būvi un vietu, kur tā atrodas?
- Literatūra 4. klasei
- Literatūra mazākumtautību skolām 4. klasei:
-
Māksla. Kā es varu domās sarunāties ar rakstnieku un dzejnieku, paust savas pārdomas un jūtas?
-
Daba. Kā pasaules skaistumu redz mākslinieks, un kā to redzu es?
-
Draugi un skola. Kā literārā varoņa rīcība ļauj spriest par cilvēka raksturu?
-
Pasaule. Kāpēc un kā rakstnieki savos darbos stāsta par dažādām dzīves problēmām?
-
- Literatūra 7. klasei:
-
Mājas. Kā literāros darbos tiek parādīta mājas un tur sastapto cilvēku nozīme personības veidošanā?
-
Laiks 1. Kā izmantot dzīves situācijas, raksturojot un radot noveli?
-
Draugi. Kā literāra darba iepazīšana palīdz atrast virtuālus draugus?
-
Pasaules izziņa. Kā paplašināt ceļotāja pieredzi, iepazīstot piedzīvojumu literatūru?
-
Mājas. Tradīcijas. Laiks. Kādā veidā es varu izteikt savu attieksmi pret autora nostāju?
-
Daba. Kāpēc vajadzīgas dabas attēlošanas tradīcijas literatūrā, un kā tās veidojas?
-
Spēle. Fantāzija. Kādas grāmatas izvēlos lasīt es: fantastikas vai reālistiskās – un kāpēc?
-
Pasaule. Kāpēc ir svarīgi fiksēt un dalīties par piedzīvoto ceļojumā, kādā veidā to daru es?
-
- Literatūra (mazākumtautību skolām) vidusskolai:
- Kultūras pamati vidusskolai:
- Literatūra vidusskolai:
- Mūzika 1. klasei:
- Mūzika 4. klasei (visi temati)
- Mūzika 7.klasei (visi temati)
Tehnoloģiju joma
- Dizains un tehnoloģijas 1. klasei:
- Dizains un tehnoloģijas 4. klasei:
- Dizains un tehnoloģijas 7. klasei:
- Dizains un tehnoloģijas vidusskolai:
- Datorika 1. klasei:
- Datorika 4. klasei:
- Datorika 7. klasei (visi temati)
- Datorika vidusskolai:
- Inženierzinības 7. klasei
- Programmēšana vidusskolai:
Veselības un fiziskās aktivitātes mācību joma
- Sports un veselība 1.-3. klasei:
- Sports un veselība 4. - 6. klasei:
- Sports un veselība 7.-9. klasei:
- Sports un veselība vidusskolai